کجایی سهراب ؟

خرید بک لینک
تنها...چند دقیقه ناقابلمى تواند از یک شب عادىشب یلدا بسازدویلدایعنی... یادمان باشد که زندگی آن قدرکوتاه استکه یک دقیقهفقط یک دقیقه بیشتر با هم بودن را...باید جشن گرفت:)امیدوارم حال همه خوب باشه دلم تنگ شده بود واسه پست گزاشتن شب خوبی هم داشته باشین کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53


زندگی به من آموخت؛

تنها چیزی که با مرور زمان

درست میشه *ترشیه...!

بقیه چیزا با *پول همون لحظه درست میشه!


#فامیل_دور



کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53



ممنون که هستی :)




you are the best

in my life :))


کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53


و این جهان

پر از صدای حرکت

پاهای مردمی است که،

همچنان که

تو را می بوسند،

در ذهن خود،

طناب دار تو را می بافند...!


#فروغ_فرخزاد



کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53

اصلا انتظار همچین چیزیو نداشتم ... اصلااا .. من فردا با چه رویی برم مدرسه .. شرط گزاشتیم من گفتم نتیجه بازی 3 بر 1 به نفع پرسپولیس :/// .. یکی از استقلالیای آتیشیه کلاس گف اگه اینطوری نشه ک مطمعنا نمیشه اسمت میشه صغری :// خیلیم جدی میگف . فک میکنم استقلالیا این دفه رو شانس آوردن (خیلی خوشحال نباشین ) وگرنه مگه میشه آخه ؟!!!و اما دربی بعدی :) کجایی سهراب ؟...

ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 9:53

صفحه بندی